Powered By Blogger

czwartek, 4 kwietnia 2013

ĘĄ czy jak tam się to zwie?
Ten wpis miał się pojawić wcześniej, ale jakoś zapomniałem. Dobra przejdę do sedna sprawy.
Z powodu niedziałającej gry video nie z przyczyny użytkownika postanowiłem zadzwonić do centrum  
pomocy firmy ĘĄ  by otrzymać jakiekolwiek informacje ,które mi pomogą przywrócić ją do sprawności. Oczywiście numer z tyłu opakowania był nieprawidłowy, w książeczce (bo instrukcją ciężko to nazwać) numery były zajęte. W końcu udało się znaleźć odpowiedni numer na stronie internetowej, ale nie tej firmy, tylko na jakieś innej, nazwy nie pamiętam, ale raczej było to jakieś forum. Nie ważne, jak wyglądała rozmowa z "fachowcami" opisuję poniżej (M-Maruda, czyli ja S-sekretarka, F-fachowiec)
S: Przedstawia się i formułki biórowe....
M: (wykonuje numer do centrali ĘĄ, o dziwo tam odebrano od razu) Dzień dobry, chciałbym zostać przełączony z działem obsługi klienta.
S: Dzień dobry, niestety technicznie nie mogę Pana przekierować, może ja podam numer do centrum obsługi klienta?
M: Czy są realne szanse ,że ktoś odbierze?
S: No rzeczywiście ciężko się do nas dodzwonić, z powodu wymian serverów (czyrzyby?!) trwa to około 15 minut
M: Dobrze, a rozmowa na koszt operatora sieci?
S: Wydaje mi się, że tak, w takim razie oto numer 69696969@ dziękuję i do widzenia.
No to próbowałem się dodzwonić, oczywiście nie czekałem 15 minut bo był miał spory rachuneczek, a właściwie rodzice więc 3 minutki muzyczki z Fify odsłuchałem i spróbowałem nazajutrz. Efekt taki sam, trzeciego dnia usłyszałem ludzki głos po 2 minutach czekania! (ogółem z jakieś 9 czekałem)
M: Dzień dobry prosiłbym o pomoc w niedziałającej grze "Butterfield3."
F: Oczywiście, w czym tkwi problem?
M: Nie działa, a konkretnie nie ładuje się tryb wieloosobowy. Pewnego dnia włączyłem tę grę i pokazało mi, że się instaluje, mimo iż była zainstalowana na systemie rok temu. Od tego czasu nic nie działa oprócz MENU i MÓJ ŻOŁNIERZ.
F: Rozwiązanie powinno być na naszej stronie internetowej, jeżeli nie znalazł by Pan rozwiązania problemu zalecam kontakt telefoniczny, lub "mejlowy". Miłego dnia życzę.
Oczywiście patrzyłem przed tą rozmową na stronę ĘĄ i nic.
W efekcie zmuszony jestem do sprzedaży gry. Na stronie nie ma omówionego tego przypadku. :c
So sad.
///Maruda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz